top of page

Planti

Kotimainen kasvipohjaisten juomien ja välipalatuotteiden valmistaja

Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Plantin PR- ja mediaviestintää vuodesta 2019 lähtien. Tuemme Plantia tuotelanseerauksissa ja nostamme uutuustuotteiden lisäksi esiin Plantin monipuolista tuotevalikoimaa sekä perinteisessä mediassa että somessa.

TAVOITE
Saada laajaa näkyvyyttä Plantin brändille niin perinteisessä mediassa kuin ruokavaikuttajien kanavissa sekä suunnitella ja toteuttaa uusien tuotteiden lanseerausviestintää.

HAASTE
Miten erottautua joukosta, kun kilpailevat brändit ovat myös lanseeranneet uusia kahvissa käytettäviä juomia ja kasvipohjaisia tuotteita?

RATKAISU
Pitkäjänteinen tuoteviestintä, mielenkiintoinen uutuustuote ja ruokamedian ja -vaikuttajien hyvä tuntemus siivittivät tulokset vuonna 2022 tähtitieteellisiin lukemiin.

Härkäpapu Kahviin -lanseerausviestinnän toimenpiteemme olivat:
- Tiedottaminen ja toimittajien pitchaaminen tärkeimmistä tuoteuutuuksista.
- Härkäpapujuoma Kahviin -pressitapahtuma sosiaalisen median ruoka- ja lifestylevaikuttajille sekä toimittajille.
- Testituotepakettien lähettäminen toimittajille sekä PR-pakettien lähettäminen sosiaalisen median ruoka- ja lifestylevaikuttajille.

TULOKSET

25

Mediaosumaa

32

Vaikuttajaosumaa

19 400 000

Tavoittavuus

Norra_Nora_1_edited.jpg

KYSY LISÄTIETOJA:

Anni Turpeinen

bottom of page